2020 Global Customer Experience Benchmarking Report

Categorie: Rapport
De verbonden klant: een moeiteloze ervaring leveren. Download dit zeer interessante rapport nu!
NTT Ltd, de wereldwijde global technology services provider, publiceert de resultaten van zijn jaarlijkse Global Customer Experience Benchmarking Report met als titel ‘The Connected Customer: Delivering an Effortless Experience’. Uit het onderzoek blijkt dat slechts 5 procent van de organisaties een volledig functionerende ervaring biedt, terwijl meer dan de helft (51 procent) CX als primaire onderscheidende factor ziet.
 

Details

De aanbieding is via deze marktplaats nog verkrijgbaar voor:
Laden...
Laden...
Laden...
Laden...
Gratis
Registratie benodigd.

Over NTT

NTT is een toonaangevende wereldwijde technology services provider. We hebben de expertise van veel bedrijven gebundeld tot één leverancier van technology services. We trekken op met partnerorganisaties over de hele wereld om tot slimme, technologische oplossingen te komen. Slim betekent voor ons data gestuurd, verbonden, digitaal en veilig.
Meer over NTT
TechVisor is nooit partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen een adverteerder en een koper. Meer informatie hierover kan je vinden in onze voorwaarden (Advertenties van derden).
Alle rechten voorbehouden © 2019-2020, TechVisor