SAS benoemt Jori Besteman tot Marketing & Communicatie Lead voor de Benelux

Hij wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van marketingstrategie en -programma’s in de Benelux

| SAS | 2 min | 30 november 2021 11:08
Gewaardeerd
Afbeelding: Jori Besteman, Marketing & Communicatie Lead Benelux bij SAS | Copyright: SAS
SAS, markleider in analytics, benoemt Jori Besteman tot Marketing & Communicatie Lead voor de Benelux. In deze rol is Besteman verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de marketingstrategie en -programma’s in Nederland, België en Luxemburg.

Eerder was Besteman verantwoordelijk voor de marketing en communicatie bij snelgroeiende cybersecurity scale-up Zivver, betrokken bij de succesvolle lancering van vacaturesite Indeed in de Benelux en werkte hij voor Accenture. Besteman startte zijn loopbaan - na een studie Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam (UvA) - als strateeg bij een aantal marketingbureaus.

Jori Besteman is enthousiast over zijn nieuwe functie: “SAS is een sterk merk met een rijke historie en een duurzame blik op de toekomst. De manier waarop het bedrijf bijdraagt aan innovaties voor een duurzamere en betere wereld én de unieke bedrijfscultuur, spreken me enorm aan. Met de lancering van de nieuwe wereldwijde brand campagne ‘Curiosity Forever’ eerder dit jaar, brengen we nieuwsgierigheid als kern van de SAS-cultuur en -waarden zowel intern als extern tot leven. Die nieuwsgierigheid is iets wat mij persoonlijk erg aantrok in SAS. Niet alleen omdat ik zelf enorm nieuwsgiering ben, ik geloof bovendien dat een goede dosis nieuwsgierigheid de kern vormt van menselijke vooruitgang. Ik ben dan ook zeer gemotiveerd om de nieuwe, wereldwijde brand campagne ‘Curiosity Forever’ in de Benelux succesvol uit te rollen.”

Curiosity Forever vormt tevens de basis voor diverse marketingprogramma’s die SAS de komende tijd in de Benelux tot leven zal brengen. Besteman vervolgt: “Ik zie het als een geweldige business-to-human manier van contact met onze (potentiële) klanten. Het is onze visie om een wereld van data om te zetten in een wereld van inzichten. Nieuwsgierigheid is een cruciale eigenschap voor het stimuleren van digitale transformatie en innovatie en draagt bij aan het succes van onze klanten. Het is bovendien een gedeelde waarde met onze klanten en creëert een meer emotionele band.”

SAS hoopt op korte termijn nog een aantal nieuwsgierige markteers aan te trekken om het marketingteam verder uit te bouwen.

Hoe vind je dit artikel?


Waardering: Uitstekend (1 rating).

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over SAS
SAS is een betrouwbare leverancier van analytische oplossingen voor organisaties die onmiddellijke waarde uit hun gegevens willen halen. Een uitgebreide reeks van analyseoplossingen en brede branchekennis zorgen ervoor dat onze klanten terugkomen en zich zelfverzekerd voelen. Met SAS® kunt u inzichten uit uw gegevens ontdekken en alles begrijpen. Bepaal wat werkt en los op wat niet werkt. Neem intelligentere beslissingen en stimuleer relevante verandering.
Meer over SAS
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.