OPPO en Budget Thuis gaan partnership aan

Klanten van Budget Mobiel ontvangen tot eind 2021 een OPPO smart device naar keuze cadeau bij afsluiten van sim only abonnement

| OPPO | 2 min | 15 oktober 2021 9:52
Copyright: OPPO
OPPO, wereldwijd toonaangevend smart device merk, en Budget Thuis, de aanbieder van energie- en telecomdiensten onder één dak, slaan de handen ineen. Dankzij het partnership kunnen nieuwe klanten van Budget Mobiel, een kwalitatief hoogwaardig cadeau kiezen als verlengstuk van hun sim only abonnement. Tegelijkertijd laat OPPO een nog breder publiek kennismaken met zijn innovatieve smart device producten, waaronder veelzijdige smartphones en IoT-producten. De actie loopt tot en met eind 2021.

OPPO-cadeau naar keuze bij Budget Mobiel abonnement

Nieuwe klanten van Budget Mobiel kunnen nu bij het afsluiten van een 1- of 2-jarig Basis of Onbeperkt sim only abonnement onder andere kiezen tussen een vrij besteedbare voucher t.w.v. € 100,- in de OPPO e-store of een OPPO Band smartwatch v. € 69,-.

Introductie partnership op Dutch Open

Het partnerschap tussen OPPO en Budget Thuis werd onlangs tijdens de Dutch Open geïntroduceerd. Tijdens het bekende golfevenement, waren beide merken vertegenwoordigd met een gezamenlijke stand. Hier konden bezoekers de nieuwste OPPO-producten ervaren en uitproberen en konden ze kennismaken met de diensten van Budget Thuis. Bij het afsluiten van een Budget Energie contract werd een OPPO Watch of hoge korting cadeau gegeven.

Marc van den Dool, Commercieel Directeur OPPO Nederland licht de samenwerking toe - “Budget Thuis is een betrouwbare uitdager op de energie- en telecommarkt. Het is hun ambitie om het klanten zo makkelijk mogelijk te maken, een missie die wij ook nastreven. Met onze smart devices, waaronder innovatieve telefoons maar ook slimme headphones en horloges, willen wij onze klanten op ieder gewenst moment helpen om het beste uit hun dag te halen. Wij kijken ernaar uit om samen met Budget Thuis nog meer Nederlanders kennis te laten maken met onze producten.”

Sebastiaan Rigter, Sales Director Budget Thuis is ook enthousiast over de samenwerking - “Wij zijn altijd op zoek naar partners die complementair zijn aan onze diensten en waar onze klanten blij van worden. Zo laten wij ze profiteren van niet alleen lage prijzen voor onze producten die het gewoon moeten doen, maar geven we ze ook graag een cadeau voor thuis of buitenshuis waarmee ze extra kunnen genieten van onze diensten of om het ze makkelijker te maken. Met zijn allround ecosysteem bestaande uit innovatieve slimme apparaten, hebben we in OPPO de juiste partner gevonden.”

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over OPPO
OPPO is een wereldwijd toonaangevend smartphonemerk dat naast innovatieve smartphones ook baanbrekende IOT-producten biedt. Sinds de lancering van OPPO’s eerste smartphone in 2008, heeft het bedrijf onophoudelijk gewerkt aan technologische doorbraken zonder afbreuk te doen aan design. 

De opening van het Nederlandse kantoor was in 2018 een van OPPO’s eerste Europese vestigingen. Sindsdien zijn er in verschillende segmenten smartphoneseries geïntroduceerd, van betaalbare eyecatchers (A 2020 Series) tot toestellen die smartphone fotografie wereldwijd naar een hoger niveau tillen (Reno series) en premium toestellen met innovatieve specs (Find X Series). 

OPPO was met zijn Find X2 Series ook het eerste merk dat 5G-smartphones introduceerde op de Nederlandse markt. Als pionier op het gebied van 5G ondersteunt OPPO de commerciële uitrol van 5G op verschillende manieren, waaronder standaard 5G-patentontwikkeling, technologieonderzoek en industriële samenwerkingen. 

In het tijdperk van intelligente connectiviteit is het de ambitie van OPPO om zowel lokaal als internationaal, te blijven investeren in het creëren van impactvolle producten en het ontwikkelen van grensverleggende (5G-) technologieën. OPPO’s SuperVOOC 2.0 is hier een goed voorbeeld van; het is de snelste laadtechnologie die momenteel commercieel beschikbaar is. 

OPPO werkt wereldwijd samen met toonaangevende partners zoals o.a. Lamborghini, FC Barcelona, Wimbledon en National Geographic. Momenteel is OPPO actief in meer dan 45 landen en regio’s en beschikt het over zes onderzoekscentra die zich volledig richten op het creëren van ultieme smartphone-ervaringen voor gebruikers over de hele wereld.
Meer over OPPO
Disclaimer
Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.