Marvia kondigt de opening aan van haar Noord-Amerikaanse hoofdkantoor in Portland, Oregon

Een van de snelst groeiende Nederlandse MarTech spelers breidt uit

 | Marvia | 89 views | 2 min | 04 mei 2021 12:53
Afbeelding: Christopher Brown zal leiding geven aan het nieuwe kantoor | Copyright: Marvia
Marvia, het software-as-a-service(SaaS) platform dat gespecialiseerd is in oplossingen voor lokale marketing automatisering, is een van de snelst groeiende Nederlandse MarTech spelers. Onder de ruim 80.000 gebruikers in 89 landen bevinden zich wereldmerken als Domino's Pizza, ZEISS, Doctors of the World en Toyota.

Joep Donders, CEO van Marvia: "Met ons huidige Noord-Amerikaanse klantenbestand, en de exponentiële groei die we doormaken, was het tijd voor een uitbreiding van onze aanwezigheid op de Amerikaanse markt. We bouwen daar nu aan een team om onze klanten en partners beter te ondersteunen."

Christopher Brown, een veteraan in MarTech- en marktontwikkeling, zal leiding geven aan het nieuwe kantoor. "Het Marvia-platform biedt een elegante oplossing voor een veel voorkomende uitdaging voor marketingteams tegenwoordig, namelijk hoe je lokale marketing effectief kunt beheren en toch de centrale controle over de merkidentiteit kunt behouden. Ik ben verheugd om voort te bouwen op het succes van Marvia en hun expansie-inspanningen in Noord-Amerika te leiden," zegt Brown.

Portland, bekend als het "Silicon Forest" vanwege zijn rijke geschiedenis op het gebied van technologie en innovatie, werd gekozen op basis van verschillende factoren, waaronder de rijkdom aan ervaren talent om uit te putten en een goede culturele fit voor Marvia.

Naast directe verkoopactiviteiten kijkt Marvia ook naar de mogelijkheden om nieuwe samenwerkingsverbanden aan te gaan met creatieve bureaus, merk adviesbureaus en andere aanbieders van oplossingen, zoals ze ook al succesvol deden in Europa.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Marvia

Marvia is opgericht in 2007 als web-to-print oplossing om het dtp-proces te vergemakkelijken en efficiënter in te richten. In 2014 werd het bedrijf door PostNL overgenomen. Als corporate startup van PostNL wist Marvia in korte tijd op zowel strategisch niveau, als op het gebied van productontwikkeling snel verder uit te bouwen. Nu is Marvia in Nederland leidend in Local Marketing Automation. De ambitie is om heel Europa te veroveren. Het platform van Marvia wordt gebruikt door veel bekende merken en verschillende politieke partijen.
Meer over Marvia

Disclaimer

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
Alle rechten voorbehouden © 2019-2021, TechVisor
Vermelde prijzen zijn altijd excl. BTW. Beeldmateriaal is eigendom van hun respectievelijke eigenaren en wordt gebruikt op een 'fair use' basis.