Digitale metamorfose: grootste horeca uitzender met alle services in 1 app

Mise en Place start integrale samenwerking: “planning wordt een makkie, euh Maqqie”
| Maqqie | 2 min | 14 januari 2021 11:06
Copyright: Maqqie
Ondanks alle tijdelijke horeca sluitingen gaat horeca-uitzender Mise en Place het nieuwe jaar positief beginnen. De toonaangevende speler op het gebied van flexibel horecapersoneel gaat samenwerken met Maqqie voor de uitrol van haar digitale strategie. Deze scale-up biedt een totaaloplossing in één app zodat er vanaf nu nog maar met slechts één centrale planningsafdeling gewerkt kan worden. Dit in plaats van decentraal werken met fysieke uitzendvestigingen verspreid over Nederland. Zowel studenten als opdrachtgevers worden binnenkort bediend vanuit één eigen digitaal platform dat door Maqqie onder het white label Mise en Place uitgevoerd zal worden. Van introductie en training tot planning en uitbetaling. Dit biedt de meest flexibele personeelsinzet ooit: elke ingeschreven uitzendkracht kan zich inschrijven voor elke klus in Nederland.

Het in 2017 opgerichte Maqqie biedt werkgevers en kandidaten oplossingen om snel en eenvoudig samen te kunnen werken. Van werving & selectie, contracten en planning tot urenregistratie en verloning. Geschikt voor zowel freelancers als mensen met een loondienstverband. Van uiterst flexibel tot onbepaalde tijd. “Onze studenten zien straks in één oogopslag waar en wanneer ze kunnen werken. Met één druk op de knop melden ze zich aan. En via dezelfde app worden declaraties en uitbetalingen afgewikkeld. Deze werkwijze past bij onze medewerkers, over het algemeen jong en student. Onze aanpak staat met dit platform garant voor de toekomst. We kunnen hierdoor met ons gehele team nog meer focussen op kwaliteit, leveringsgarantie en flexibiliteit. Daarmee zetten we in op een continue verbeterende dienstverlening.” aldus Charles Van Goch van Mise en Place.

Het snel groeiende Maqqie uit Gorinchem gaat Mise en Place faciliteren met deze eerste white label versie van haar ‘workforce as a service’-platform. “Het uitgeven van dit soort white labels aan sterke marktpartijen is één van de groeipijlers van ons bedrijf”, zegt Pieter Leenman, oprichter en CEO van Maqqie. “Mise en Place heeft de primeur en gaat ons platform onder eigen naam en huisstijl gebruiken in de horeca- en evenementensector. We gaan dit komende tijd wat ons betreft ook toepassen in andere branches.”

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Over Maqqie

We zijn de eerste die doen wat wij doen: een online werkplatform dat alle contractsoorten faciliteert, van superflexibel tot vast. Je kunt ons zien als uitzendbureau, detacheerder, payroller én agentschap voor freelancers in één.

Kort gezegd: wij koppelen onze twee grote databases – van werknemers en werkgevers – aan elkaar met slimme algoritmes. De matches die daaruit ontstaan kunnen direct aan de slag dankzij onze (fiscaal-juridisch dichtgetimmerde) ‘plug and play’-contracten. En omdat die contracten met ons worden afgesloten zijn alle risico’s en het regelwerk voor ons. Zodat werkgevers én werknemers kunnen werken in alle vrijheid en met alle zekerheid.

Disclaimer

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191105203105.png
Krijg inzicht in bedrijfsprocessen!
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
Alle rechten voorbehouden © 2019-2021, TechVisor