Noortje Molenaar aangenomen als Customer Success Manager bij 2at

| 2at | 2 min | 14 mei 2020 10:10
Gewaardeerd
Foto: Noortje Molenaar, Customer Success Manager bij 2at | Copyright: 2at
Noortje Molenaar (36) is per 1 mei bij 2at gestart als Customer Success Manager. 2at is expert in businessprocesoptimalisatie, het implementeren van oplossingen met behulp van Microsoft technologie en het realiseren en beheren van complexe integraties met andere systemen. Molenaar gaat zich richten op het hoog houden van de klanttevredenheid in de semipublieke sector en de zakelijke dienstverlening. Haar commerciële achtergrond komt daarnaast van pas om het klantenbestand te vergroten.  

Molenaar is al ruim dertien jaar werkzaam in het IT-speelveld, na verrassend genoeg eerst een studie Algemene Gezondheidswetenschappen in Rotterdam afgerond te hebben. Nadat zij een deel van haar master in Noorwegen spendeerde, ging ze daar aan de slag als Sales Consultant voor Mamut Business Software (later onderdeel van Visma). Een carrière in de IT was geboren. Tijdens haar tijd bij Visma kwam Molenaar als Channel Manager weer terug naar Nederland. Na vervolgens bijna twee jaar bij PrivacyPerfect gewerkt te hebben, zet ze nu de stap naar 2at.   

2at als partner

In haar carrière heeft Molenaar veel ervaring opgedaan in de commercie en voornamelijk met partners gewerkt. Hierdoor kent ze het IT-speelveld goed en heeft ze al veel vlakken van de dienstverlening geraakt. Dit komt van pas bij haar rol als Customer Success Manager bij 2at, waar ze ervoor gaat zorgen dat de klant optimaal bediend wordt. Niet enkel met de oplossingen die 2at biedt, maar ook door echt mee te denken en als partner te fungeren. 

Noortje Molenaar vertelt hierover: “De propositie van 2at spreekt me enorm aan. We kijken echt vanuit het probleem en stellen de juiste vragen om tot een oplossing te komen. We willen de processen van klanten optimaliseren en het is daarbij belangrijk om het vraagstuk geheel helder te hebben. Ik ben blij onderdeel uit te maken van een club intelligente mensen, waarbij er wordt uitgegaan van ieders individuele kracht. Ik kijk er wel naar uit om over een tijdje ook echt de handen te kunnen schudden van onze klanten, in plaats van ze te ontmoeten in een videocall.”

Bas van Atteveldt, directeur bij 2at: “Nu Noortje bij ons gestart is, hebben we een volledig team van Customer Success Managers. Voor iedere branche hebben we inmiddels iemand aangesteld die de succesfactor hooghoudt en dat is ontzettend belangrijk. Kwaliteit is onze hoogste prioriteit en we weten zeker dat Noortje daar met haar ruime ervaring aan bij zal dragen.” 

Over 2at

2at is een Nederlands software & services bedrijf gevestigd in Maarssen. Wij zijn gespecialiseerd in softwareprojecten, integratie & beheer in de semi-publieke, hoger onderwijs en zorgmarkt. Wij zijn expert in businessprocesoptimalisatie, het implementeren van oplossingen met behulp van Microsoft technologie en het realiseren en beheren van (complexere) integraties met andere systemen.
Meer 2at

Hoe vind je dit artikel?


Waardering: Goed (3 ratings).

Tags

2at
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030104037.png
Bringing cultures together and make your team work!
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030104826.jpg
We make IT spark!
20191105203105.png
Krijg inzicht in bedrijfsprocessen!
20191030102114.jpg
Deliver measurable impact on your business
Alle rechten voorbehouden © 2019-2020, TechVisor